قوانین پرداخت

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های دیجی‌کالا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

سلب مسئولیت حقوقی

فروشنده بدینوسیله صراحتاً تمام ضمانت‌های ضمانت‌نامه صریح یا ضمنی خرید و فروش یا تناسب برای یک هدف خاص را رد می‌کند. این سلب مسئولیت توسط فروشنده به هیچ وجه بر شرایط ضمانت سازنده در صورت وجود تأثیر نمی گذارد. عنوان کالایی که در اینجا خریداری می شود توسط فروشنده محفوظ می ماند تا زمانی که کالا به طور کامل توسط خریدار پرداخت شود و در آن زمان عنوان به خریدار منتقل شود. اگر کالاهایی که در اینجا خریداری می شوند برای اهداف صادراتی خریداری می شوند، خریدار باید قبل از ارسال به یک کشور خارجی اسناد صادرات خاصی را از دولت فدرال دریافت کند. علاوه بر این، ضمانت‌های تولیدکنندگان برای کالاهای صادراتی ممکن است متفاوت باشد یا حتی بی‌اثر باشد. اگر سوالی دارید لطفا پرس و جو کنید. تمامی مسئولیت ها فقط در قبال محصولات خریداری شده است.

قوانین عمومی

برای تمامی قیمت‌ها و محصولات، ما این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که به دلیل وجود خطا، تغییر شرایط بازار، توقف تولید محصول یا اشتباهات چاپی در تبلیغات، تغییراتی را انجام دهیم. آلگرو مسئولیتی در قبال تغییرات قیمت سازنده، که ممکن است در هر زمانی بدون اطلاع قبلی رخ دهد، ندارد. تصاویر محصول در این وب سایت ممکن است دقیقاً نشان دهنده محصولی که دریافت می کنید نباشد. ممکن است اصلاحات طراحی و تنوع رنگ وجود داشته باشد.
لطفاً در صورت نیاز به سرویس یا بازگرداندن تجهیزات بسته بندی، تمام مواد بسته بندی و اسناد را نگه دارید. قبل از بازگرداندن هر محصول، باید یک شماره مجوز بازگشت کالا (RMA) دریافت کنید. هیچ بازگشتی، از هر نوع، بدون شماره RMA پذیرفته خواهد شد. لطفاً هنگام تماس با شماره RMA اطلاعات زیر را در دسترس داشته باشید: نام مشتری، شماره فاکتور، شماره سریال و ماهیت لطفاً در صورت نیاز به سرویس یا بازگرداندن تجهیزات بسته بندی، تمام مواد بسته بندی و اسناد را نگه دارید. قبل از بازگرداندن هر محصول، باید یک شماره مجوز بازگشت کالا (RMA) دریافت کنید. هیچ بازگشتی، از هر نوع، بدون شماره RMA پذیرفته خواهد شد. لطفاً هنگام تماس با شماره RMA اطلاعات زیر را در دسترس داشته باشید: نام مشتری، شماره فاکتور، شماره سریال و ماهیت مشکل

حقوق و محدودیت ها

1. اعضا باید حداقل 18 سال سن داشته باشند.
2. به اعضا حق دسترسی محدود، غیر انحصاری، قابل فسخ، غیرقابل انتقال و غیرقابل مجوز فرعی برای دسترسی به آن بخش از دوره آنلاین مربوط به خرید
3. بخشی از دوره آنلاین مربوط به خرید تا زمانی که دوره توسط شرکت نگهداری می شود در دسترس اعضا خواهد بود که حداقل یک سال
4. فیلم های دوره به صورت استریم ویدیو ارائه شده و قابل دانلود نیستند.
5. با موافقت با اعطای چنین دسترسی، شرکت خود را متعهد به حفظ دوره، یا حفظ آن به شکل کنونی نمی کند.