رویاهای خود را بسازید

مثل همیشه ببین... اما تمیزتر...

عینک های طبی را با قیمت 20 هزار ریال بخرید

انجام طراحی بیشتر

لنزهای کلیر ما 15 برابر بیشتر از بقیه مهمترین نور آبی را فیلتر می کنند. لنزهای آمبر ما 23 برابر بیشتر فیلتر می کنند. وقتی می گوییم عینک ما کیفیت بیشتری دارد ، منظورمان این است.

فیلتر نور آبی بیشتر

محلول فیلتر اختصاصی بلو لایت ما به طور کامل در مواد لنز تزریق می شود. اثرات نور آبی یک فکر بعدی نیست. چرا به افزودنی هایی که هستند بسنده کنید؟

پوشش ضد انعکاس درجه یک

روکش ضد انعکاس دو طرفه نور غیرمستقیم را که از لنز منعکس می‌شود به حداقل می‌رساند و در عین حال نور مستقیم را برای وضوح اپتیکال واقعاً عالی به حداکثر می‌رساند. به علاوه، ضد خش است.

طراحی متفکرانه متریال

استات ارگانیک با کیفیت بالا هم سبک و هم بادوام است. کارخانه ما به صورت دستی در یک کارخانه خانوادگی در ایتالیا ساخته می شود، که بیش از 100 سال است که در حال ارتقای هنر خود است.

طرح های مورد علاقه شما

بادوام ، سبک و انعطاف پذیر

-37%فروش ویژه

ساعت هوشمند مدل Galaxy Watch 6

عنوان دوم محصول ساعت هوشمند
قیمت اصلی 680.000 تومان بود.قیمت فعلی 430.000 تومان است.
4
فروشفروش ویژه

ساعت هوشمند مدل T800 Ultra

عنوان دوم محصول ساعت هوشمند
210.000 تومان400.000 تومان
1
فروش ویژه

ساعت هوشمند مدل T800 Ultra

عنوان دوم محصول ساعت هوشمند
290.000 تومان320.000 تومان
فروشفروش ویژه

ساعت هوشمند مدل Watch 11 pro

عنوان دوم محصول ساعت هوشمند
350.000 تومان420.000 تومان

به سبک کپنکهاگ

در عینک ساپا، ما محصولات موثر و مبتنی بر تحقیقات را برای بهبود رابطه خود با فناوری ایجاد می‌کنیم، زیرا واقعاً به سلامت دیجیتال خود اهمیت می‌دهیم. با انجام این کار، ما امیدواریم که به همه قدرت دهیم تا در دنیای مدرن خود پیشرفت کنیم.

طرح های مورد علاقه شما

بادوام ، سبک و انعطاف پذیر

لنز شفاف

این عینک‌ها که با در نظر گرفتن دنیای مدرن طراحی شده‌اند، عینک‌های اصلی، اختصاصی و تقریباً شفاف ما هستند که برای استفاده روزمره مناسب هستند.

چرا از آنها استفاده کنیم:

لنز کهربایی

پیشرفته ترین لنزهای ما به تنظیم ریتم طبیعی شبانه روزی شما کمک می کند و بدن شما را برای یک خواب خوب آماده می کند.

چرا از آنها استفاده کنیم:

عینک های ساپا

اولین مکمل در نوع خود و با عملکرد بالا که برای محافظت طولانی مدت از سلامت چشم و بینایی شما طراحی شده است.

چرا دوستشان داریم:

عینک مطابق با استانداردهای شما

2 دقیقه پیش
عینک عالی!
خارق العاده! دید، کیفیت، خدمات پس از فروش درجه یک! برای بیش از 2 ماه و به خوبی زمانی که دریافت عینک را دریافت کردید. به طور عمومی و هر روز استفاده می شود. در کار، لپ تاپ، تلفن، کتابخوانی معمولی !! با تشکر از شما عینک Sapa!
دوستی
2 دقیقه پیش
با کیفیت
آنها عالی هستند! تجربه من در استفاده از این عینک ها برای من و اطرافیان من ثابت کرده است که با یک عینک خوب میتوان مدتها در تختخواب یا بر رو ی کاناپه لم داده و مطالعه کرد. تجربه ای که در قبل از استفاده از آنها از آن محروم بودم. توصیه من به شما بعنوان خریدار این است که حتما آنها را امتحان کنید.
محمدی
3 دقیقه پیش
به تفاوت ها توجه کنید
این عینک های شایان ستایش هستند، اما بهترین چیز این است که من متوجه تفاوت هستم. بعد از ماه‌ها کار جدیدی که روی پرده‌های سینما می‌کردم، به ندرت در شب احساس خستگی می‌کردم، اما هر روز را با سردرد و چیزی شبیه خشکی چشم به پایان می‌بردم. با این حال، با استفاده از این فریم های دوست داشتنی، نه سردرد دارم، نه به چشمانم فشار می آید و نه در واقع احساس خستگی می کنم.
علی بختیاری